Gå til innhold

BarnErEnMorsLivsanker<3Lucas<3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Ville bare si at de var utrolig fine de videoene du har på youtube :) Å så utrolig flotte magebilder!

 

Hvordan lager man sånne egentli? Kunne tenkt å lage en om lille snupp også! Jeg hadde helt angst for å ta bilder av meg når jeg va gravid noe jeg angrer syyykt mye på, har bare to tre bilder av magen! :( Så ble helt misunnelig når jeg så hvor flott din var hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Tusen takk for det:)

 

Hvordan man lager slik bilde etter bilde film? Det er ett program som var med dataen da jeg kjøpte den, er automatisk med når man har data med windows vista på.

Det var dumt da, men kanskje du får muligheten til å ta slike bilder om du får flere barn etterhvert;)

Hehe min var flott når jeg var fire måneder på vei, så ble den bare skikkelig stor og tung og plagsom;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...