Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Er inne uke 32 nå, og jobber fullt. Jobber som frisørlærling, noe som innebærer å stå hele dagen. Jobber annenhver lørdag, men har til gjengjeld fri annenhver fredag(den lørdagen jeg har fri) Føler at uka hvor jeg jobber minimum 40 timer blit litt drøy nå, men er jo ikke syk heller! Skal til lege i morgen og har lyst til å trappe ned, dvs få en fridag i den lengste uka, er dette frekt siden jeg ikke lider!! Blir bare litt sliten, har en aktiv 2-åring og et stort hus, så det mangler ikke på sysler hjemme heller.... bare så redd for å utnytte noe når jeg absålutt ikke trenger det!
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Det skulle bare mangle at du ikke snart begynte å trappe ned... Det er jo et temmelig tungt yrke du har... Synes det ikke er urimelig i det hele tatt,og det tror jeg heller ikke legen din heller vil synes... Lykke til og ta godt vare på deg selv!!!!
Leirha Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet hvordan det er, jobber selv 100%som frisør, mye ståing, gåing..Og mye løping ihvertfall i desember Er 33+6 idag og merker det blir tyngre. har en avtale med sjefen min om at jeg kan korte ned dagene mine hvis jeg vil, men uten lønn selvsagt..Blæh, men gjør det sjeldent iom at det ikke lønners seg. Du kan jo forhøre deg med legen om du kan få en 30 ev 25% sykemelding, det er vell en dag eller i det minste kortere dager det. Det hjelper på. Det er jo et belastende yrke på slutten for oss, og jeg tviler på at legen din ikke vet det og forstår det. Jeg har merka at iløpet av de siste ukene har jeg fått så utrolig mye kynnere pga av jobben, vonde kynnere. Snakka med jm og hun sa at hvis det ikke ble bedre så burde jeg vurdere å sykemelde meg, om ikke fullrt så delvis. Men jeg vil hjerne jobbe lengst mulig så det får vi heller se an. Lykke til ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå