Gå til innhold

Når forteller dere at dere er gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang fortalte vi det nesten med en gang, men denne gangen har jeg lyst til å prøve å holde det hemmelig ihvertfall til 10. uke, men jeg hater og lyve og jeg er ikke noe god til det heller :P

Jeg er ikke 4 fulle uker engang - og føler meg ikke noe gravid heller.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 10 nå og det er mange som vet det av de rundt meg, og grunnen til det er at de fleste viste at vi skulle prøve å få et barn til etter brylluper som var 7. juli.

Når folk har spurt har jeg ikke ville lyge, er litt dårlig til slikt føler at folk ser det på meg.

Skrevet

er bare flere og flere som får vite det med meg nå..er 8 fullgåtte uker nå..

Jeg greier ikke lyve om sånne merkelige ting som jeg ikke kan gjøre lengre..så blir sånn at de bare får vite de..

Men helt offentlig er det ikke helt enda da,.

Men jentene på 6 og 9 år har jo fått vite det, så de greier vel ikke å holde på en hemmelighet så lenge hehe

Jeg tenker litt sånn..jeg kan like greit miste nå som å miste i 5 mnd f.eks man har uansett ingen garanti for at det går bra..men det er jo større sjans for at man ikke mister enn man mister da..

Så får bare briste å bære at folk får vite det så tidlig :)

Skrevet

Jeg syntes også at det er vanskelig. Er i 5. uke selv og syntes det er tidlig å annonsere det. Jeg har fortalt det til min beste venninne som har to barn fra før. Det er veeeldig greit for da vet hun hva jeg går gjennom og kan være en støtte der. Ellers arbeider jeg på treningssenter og var nødt til å fortelle sjefen det da jeg var superslapp en periode og ikke hadde sjangs til å lage programmer en gang.....Det går veldig på hva man føler for selv tror jeg. Gjør det som føles rett for deg...Greit å ha støtte hvis noe skulle gå galt også...

Jeg for min del skal ellers prøve å vente til i uke 16,17 før jeg annonserer graviditeten. Spørs om jeg klarer det...hehe

Skrevet

Sist gang jeg var gravid, måtte vi fortelle det veldig tidlig, fordi jeg gikk meg på kjentfolk da jeg var til tidlig UL for å få stadfestet hvor langt jeg var kommet :/

Denne gangen er planen å vente i allefall til fulltgåtte 12 uker :) Litt spennende for oss (Jeg og kjæresten) og dele en sånn hemmelighet. Betyr liksom litt ekstra for oss å ha hemmeligheten for oss selv, litt før alle andre får vite det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...