*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Min lille engel er 2 mnd, og avføringen er blitt grønn. Er dette normalt?
tuppa & litjmor Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 mi tuppe har litt grønnere avføring når hun har vondt i magen. Men den har kanskje blitt grønne enn helt i starten her også, i "normaltilstander". 2 mnd her også
bambolina Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 tror det er helt normalt. her varierer det fra helt lys gul til grønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå