Gå til innhold

Barnehagen i morgen?

Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa begynte å kaste opp onsdag kveld. Torsdag var vi hjemme, da hadde hun diare, 39 i feber og kastet opp. Dette holdt på til igår morges.Idag har hun bare kastet opp kl 11 i morges, og hatt ett par bleier med diare på dagen. Nå på kvelden spiste hun ordentlig mat for første gang siden onsdag. Og hun kvikna til og ble i form... :o)

Så skal jeg bli hjemme fra jobb i morgen også, og ha henne hjemme, eller kan hun gå i barnehagen hvis formen er som i kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Nei - du må IKKE sende henne i bhagen Hun er smittsom 48 timer ETTER siste oppkast/diare!

Skrevet

Oi, er hun det ja... Det visste jeg faktisk ikke! Da blir vi hjemme i morgen også.. Så har hun en dag å komme seg på..

Skrevet

Hold henne hjemme til hun har vært symptomfri i 48 timer. Jeg mener at alle foreldre skal være strenge nå med den regelen så kanskje det snart blir redusert antall med omgangssyketilfeller her til lands.

Skrevet

Ville ikke gått. Vanskelig å være hjemme fra jobb, men hun trenger nok den ekstra dagen, pluss smittefaren selvsagt! Jeg blir så lei av at folk sender barna sine dagen etter oppkast og så får både de som jobber der og vi som har barn der samme greia...Hadde en på sfo forrige uke, sa at han hadde kastet opp på natten og så kom han på skolen...! Hva skjedde, kastet opp på sfo ( selvsagt). Huff, dette var ikke gruff til deg altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...