tuppa & litjmor Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 hun spiser mye grovt brød med helkorn, særlig linfrø og solsikkefrø, normalt med frukt, men lite grønnsaker. Drikker mye vann og melk og en del eplejuice. Har prøvd å gi henne både sviskesaft og rosiner regelmessig for å gjøre magen bedre men det funker bare middels. Når hun skal bæsje står hun å trykker så hun blir rød i ansiktet og tårene nesten spretter, stakkar. Bæsjen er harde og runde klumper. Kan tro dette virker inn på humøret hennes! Er det noen som har noen vidunderkur å tipse om? Skal til legen til uka, men det hadde vært kjekt med tips fra dere om noen har erfaringer fra sine små
bente69;) Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Prøv Biola, vet det hjelper mange med hard mage. Leste at sukkerfrie sukkertøy hadde effekt på magen, små barn kunne få diare, men anbefaler det ikke.
tuppa & litjmor Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 hun drikker endel biola også, men ikke daglig, kanskje det kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå