bente69;) Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Stakkars snuppa mi har feber igjen, skal hun aldri bli frisk Nå er vi akkurat ferdig med 3 runde med oppkast, feberfri fredag og lørdag. Så nå i kveld har hun over 38 i feber igjen. Mellom disse rundene med oppkast har hun også hatt streptokokker og uvi. Hun har vært 2 dager i barnehagen siden 14 des, det var mandag og tirsdag denne uka, onsdag morgen (en kort time etter hun ble levert) ringte de fordi hun kastetopp. Vvi overholder selvsagt 48 timers regelen ang siste tømming før hun går i barnehagen Jeg blir sååå oppgitt, nå må hun snart bli helt frisk. Stakkars lille snuppa har mista 2 kg også. Syns sååå synd på henne, men nå er jeg lei også. Noen som har vært borti lignende?
En_av_hver Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Har ikke vært borti lignende, men sender over en *godbedringogtrøsteklem* til dere:-))
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Har du kontaktet lege eller??? Er jo ikke vanlig og spy så mye. Ikke noe hun reagerer på?? Gammel er hun?? Uansett god bedring
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Vi hadde det dessverre akkurat likt da B begynte i barnehage. Det går over. De fleste er mye syke de 6-12 første månedene i barnehage. Blir verre når barnehagen er helt ny. men trøsten er at de nesten aldri er syke etterpå. Grusomt når det står på! Sender en god bedringsklem til henne og en til deg:-)
hund&barn@fullrulle Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Kjenner fenomenet.... Stor trøsteklem til deg vennen.
Holly❄️ Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Når gutten vår begynte i bhg (da han var 2 år) var han ofte syk.. ofte var han hjemme i 3 dager i strekk, gjerne 4 ganger i mnd.. veldig slitsomt! Både for oss og han.. Nå derimot er han nesten aldri syk.. eller, litt feber kan han få, men det går gjerne fort over..
bente69;) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2008 Ja, vi har vært både hos lege og legevakt. Var på legevakta den 30 des, da ble det påvist uvi og streptokker, crp på over 160. Urinprøve ble sendt til dyrking, den viste at penselinen ikke tok uvi, fikk så piller. De pillene var det umulig å få i snuppa, fikk i henne to stk. Fortsatte med den første penselinen. Onsdag etter nyttår var vi hos legen igjen, forde hun forsatt hadde feber. Da var crp på 80, urinprøven var negativ også dyrkinga av den. Vært hos legen hver tredje dag ca, crp'n var nå på fredag bare 11 og urinprøvene er negative. Legen mener at vi bare har hvert uheldige når det gjelder oppkast. Hun spiser jo nesten igjen ting, de dagene hun har spydd har hun ikke spist noen ting. Hun er 3 år og 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå