Gå til innhold

Eldstefrøkna har klipt seg... =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, det var jeg som klipte henne da... Hun hadde laaangt, nydelig hår, helt ned til rompa nesten.. Hun har masa i lengre tid om å få klippe seg, hun var så lei av det lange håret som floka seg av den minste ting..

Så måtte jeg bare bryte sammen og gjøre det da sjø... Grein nesten da lokk etter lokk falt av... =/ Så nu har hun hår til rett under skuldrene.. Ble jo fin, ikke noe med det! Men det er så trist likevel syns jeg... =(

Får håpe det vokser ut igjen fort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig fint sjø, ikke flisete eller noe... Men det gjorde sikkert godt uansett...

Hun traller nå rundt her og er så fornøyd atte.. Mens jeg sitter her og surmuler... Hehe...

Skrevet

He he, tenke meg hun er fin ja:) Sikkert kjempestolt da:)

Skrevet

Sikker på at hun er minst like fin nå. Skjønner ikke hva det er med jenter / mødre og hår. Jeg liker å ha kort hår jeg, og syns ikke jenter trenger å ha så langt hår for en hver pris. I alle fall ikke når de ikke vil det selv!

Skrevet

Hehe, nei jeg vet... Jeg har kort hår selv, og synes det er kjempegodt! Men så er det nå ett eller annet med småjenter og langt hår da.. Hvertfall når hun har spara i så mange år...

Men jeg må vel bare innse at hun må få bestemme selv nu.. Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...