Trulte76 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er overhode ike kvalm, men mat smaker ike godt lengre.. Jeg som er så utrolig glad i taco, hadde det på fredag..men spiste ikke så mye som jeg brukte..var skuffende..for var ikke så godt lengre.. Det er likssom ingenting som smaker godt lengre synes jeg.. jeg er 8 uker idag og har vært sånn i 3 uker nå minst
La vita è bella <3 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har hatt det sånn lenge! Ikke lyst på noe, selv om jeg går og er sulten. Nå går det ikke så tregt å spise lenger(er 10+2), men sliter med å finne noe jeg har lyst på. Og jeg spiser heller ikke så mye som før. Må lage meg små posjoner ellers blir det bare masse mat igjen. Og så mistet jeg lysten på godteri før jul! Iallfall sjokolade, det har jeg ikke spist på leeenge. Rart i og med at jeg elsker godis til vanlig, men jeg skal ikke klage akkurat der, hehe...
lidolin Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har også hatt det sånn et par uker nå, er 7+3. Er litt kvalm innimellom men har ikke hatt oppkast og tror ikke kvalmen har skylda, det er bare visse ting som byr meg imot! I dag greide jeg ikke tyttebærsyltetøy for eksempel. Og har det på samme måte med sjokolade... vanskelig å få i seg mat, og føler at jeg virker veldig "sytete" og sær.
CSN90 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 jeg eier ikke matlysst å har hadd d slik før jeg visste at jeg var gravid. håper egentlig på at dette kan være symptomer på graviditet for jeg eier ingen andre symptomer.! er redd ne er galt:S er 6 uker ca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå