Gå til innhold

Tor-Erling Staff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff..kjenner jeg blir kvalm i hele kroppen bare av å se et bilde av han.. Hva er det som foregår i toppetasjen på et menneske når man kommer med slike uttalelser??

Stakkars familie til den mannen sier nå bare jeg..hadde gjemt meg under bakken om jeg hadde vært i slekt med han...

Er det ikke på tide at den norske stat på en eller annen måte tar affære og stenger denne mannen inne?? Han må jo få hjelp mot disse forvrengningene han har mot verden...nei..grøss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel han har jo tidligere gått ut og sagt at man burde onanere sine barn hvis de er urolige, så hva familien angår kan man vel bare anta at de på den ene eller andre måten er like psykisk syk som det han er.

Mannen burde uten tvil vært lynsjet offentlig spør du meg!

Men hva lommemannen angår håper jeg virkelig staff ender opp som forsvarer, (om han faktisk er skyldig så klart) for det kan ikke finnes en dommer i dette landet som kan si seg enig i staffs utsagn om at dette er peanuts, så hvis det og avfeie overgrep mot barn som generelt uviktig er forsvarets strategi, må lommemannen nødvendigvis få en nermest urimelig hard dom.

Hvis ikke er rettsystemet i dette landet så usannsynlig dårlig at jeg ikke helt vet hvem som burde lynsjes for det.

Mannen er jo syk stakkar, leste et utdrag fra en bok han har skrevet om at da han var 12 år vandret han selv gatelangs for og la seg plukke opp av eldre menn som han hadde sex med, det er jo helt tydelig at en skrue eller ti står på helt feil plass!

Skrevet

Kan ikke si annet enn at det er hårreisende at han fortsatt får jobbe som advokat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...