Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Er så sentimental av meg, så Hello Goodbye. Ble så rørt da de fikk adoptivbarnet sitt.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, jeg satt også å så på det akkurat nå, og må innrømme at tårene trilla her også =)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg tuta også!!! Blir så rørt!
Mamma til 3E Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 samme her. var bare tilfeldig at jeg så innom den kanalen akkurat da programmet begynte. var igrunnen et koselig/bra program
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå