Gå til innhold

billige og gode ammeputer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i billige og gode ammeputer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg sa hun hadde sett ammeputer til 199 på Kid. Aner ikke om den er god.

Skrevet

Jeg kjøpte min på Reflex til kr 299,- Kjempe søt med hjerter på, laget av Turiform, som er et veldig bra merke.

Skrevet

Jeg kjøpte på kid sist jeg ammet, den er litt slapp! Litt lite fyll om du skjønner. Måtte liksom helle innholdet over på den siden han skulle ligge, ellers grei, men tror jeg kommer til å gå til innkjøp av en som er fastere i fiske denne gangen!!!

Skrevet

hvordan er det man holder en ammepute? har man armen over eller under den?

Skrevet

Jeg har kjøpt på Barnas Hus.

Ei venninne av meg har den, og er veldig fornøyd iallefall!

Skrevet

Den skal bare ligge på fanget ditt, så du slipper å holde verken barnet eller puten på en måte, det holder å støtte litt liksom!!! Skal jo være en avlastning for armene dine om jeg gjør meg forstått!

Skrevet

åja:) men da må jeg få meg en sånn :)

Skrevet

jeg bestillte min gjennom ellos sist... Vet ikke om de har den enda, men den var billig og jeg er kjempefornøyd med den... er med ekstra trekk sånn at en har skift når en vasker...

Skrevet

Jeg kjøpte tvillingpute på Reflex sist (2 år siden) og det har jeg virkelig ikke angret på. Husker ikke helt hva den kostet, men den var helt uunværlig. Fikk prøve vanlige ammeputer hos venninner, men de var ikke noe bra.

Med tvillingputen, har du begge armene fri, og babyen ligger utrolig godt i den. Legger den som en ring rundt midjen, og du får virkelig slappet av når du ammer.

Koster kanskje en hundrelapp mer enn en vanlig, men det er virkelig en god innvestering :o)

Skrevet

Ammepute er det siste jeg ville spart penger på. Kjøpte på happyland på svinesund - tilsvarende den de selger på babyshop ca 300 kr. Brukte den i mange timer hver dag i mange mange mnd. Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Kjøpte på Kid sist og var sånn passe fornøyd. Denne gangen har jeg kjøpt på Happyland Svinesund med Barbapappa-mønster; veldig søt og storebror liker den godt :-) Har ikke prøvd enda da, men den virker fin.

I overkant av 300 svenske betalte jeg.

Skrevet

Kjøpte på Jysk i helga, salg..Tror puta skal være helt grei den, kosta bare 85kr etter å ha blitt satt ned i pris flere ganger (siste utsalget på den puta).. Siden den ikke kosta mer, skader det heller ikke å prøve den.. Får bare kjøpe ny om jeg ikke er fornøyd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...