Gå til innhold

Barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt på 1,5 år har akkurat begynt i barnehage han koser seg i barnehagen, er blid og fornøyd sover godt å alt det er skrik og vræl når jeg reiser en det gå heldigvis fort over... det er vondt men er visst vanlig.

men det jeg tenker mest på e rat han ikek spiser i barnehagen bare noen biter, han er veldig vanskelig i matveien...

men han siser jo rimlig greit her hjemme..

er det flere barn som hadde det sånn i begynnelsen går det over,? hva gjorde dere, håper noen kan si noe om dette får e rikek noe gøy.

han e rveldig aktiv å er blid og legfger på seg så er vel ikke noe å bekymre seg for men som mor gjør eg det barnehage sier det komme rnår han blir trygg på det og...

håper jeg ikke er alene. hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, gutten (1år)min spiste heller ikke de første ukene han gikk i barnehagen. Jeg fikk hver dag beskjed om at han ikke hadde spist noe...han spiser vanligvis veldig bra hjemme. synes de må prøve litt forskjellig, slik at de får i seg bitte litt iallefall, om det er grøt, frukt, brød el. de bør iallefall gjøre mer enn et forsøk, det gjorde de ikke der gutten min går. men det gikk heldigvis ovevr etter en stund. når de blir kjente og trygge går ting seg til! så det ordner seg skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...