balsam Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 40 i feber utover dagen og en skikkelig bjeffende hoste... virker tett, men ikke slik hun pleier å være når hun har er astma tett liksom... noen som vet hva dette kan være og hva jeg eventuelt kan gjøre... ??
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 høres ut som sånn gutten vår er når han har lungebetennelse.. ta en tur til legen i morgen der. god bedring til jenta di!
Jalla is back Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet ikke noe i forhold til astma, men du kan jo prøve eukaluptusdamp..... Men sjekk om det kan være dumt i forhold til astaen først, for det vet jeg som sagt ikke :-) Damp (fuktighet) hjelper meg i allefall.
M@mm@ til mine barn Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Bjeffende hoste høres ut som falsk krupp da. Ta henne med ut, godt påkledd og la henne trekke inn den friske kalde luften.
ApriIbaby Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Høres ut som falsk krupp! Ta henne med ut en tur og ha henne sittende på fanget ute i ca 20 min. Blir hun bedre er det falsk krupp. Kle godt på henne selvsagt. Er det falks krupp blir hun bare tetterer og tetterer i timene som kommer nå. Hev hodeenden av sengen hennes mye. Helst med en pute undermadrassen slik at hun ikke blir liggende i nedoverbakke dersom hun snur seg feil vei. Ha det kaldt på soverommet hennes, men pass godt på så hun ikke blir kald! Reis evt til lege. Det er medisiner å få
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Det kan være falsk krupp. Da skal hun ut i frisk luft og ligge høyt med hodet. Men siden hun har så høy feber og så hadde jeg ringt legevakten.
balsam Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2008 hun har konstant hevet sengebunn her i huset... hun sover for øyeblikket.. burde jeg vekke henne da?? hørtes ut som du hadde peil på dette... er det farlig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå