Gå til innhold

Jeg blir ALDRI i verden klar til i morgen!!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri grudd meg til en eneste fødsel f.eks. Men i morgen er det mandlene som står for tur å jeg gruer meg slik!! Er redd for en del ting, spesielt å våkne og ha det eldig vondt:(

Hvordan skal jeg kalre å berolige meg selv??? Jeg fryser å sitter her og er bare livredd!! *Wææ*

Føler meg litt "teit" nå som syter" over dette "lille"

Men det hjalp litt å få det ut da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandlene er ikke så gæli!:) Jeg var iallefall klar for en røyk et par timer etter jeg våknet....hi,hi....Og tenk hvor deilig det skal bli å slippe alle vondtene fremover!

Skrevet

Så gubben skal ha barna allikevel?!

Det går nok bra skal du se. Men jeg forstår godt at du gruer. Deilig å bli kvitt dritten. 14-15 år siden jeg tok mine. Har ikke hatt halsbetennelse siden. Men hadde vondt i halsen for første gang etter operasjonen rett før jul. Da hadde gubben og minsta en hissig halsbetennelse. Jeg fikk vondt i halsen men var bare betent i svelget.

Lykke til:-)

Skrevet

Ja, det er jo det eneste positive da (å slippe alle vondte:) Meen herregud så drit redd jeg er. Er vel redd for alt det ukjente og nakose osv. Jeg vil ikke men "må" bare tvinge meg gjennom det!:(

Skrevet

Ja han skal ha de likevel. Så det var jo bra.. Godt å høre at det virkleig hjelper da!:)

Takk for lykkeønskninger:)

Føler meg som den pysa, jeg vet det er fler mennesker som gjennomgår verre ting enn dette.

Skrevet

Hvis det er første gang du har narkose, skjønner jeg at du er litt bekymret....men det er ikke så skummelt! Spør om å få en beroligende når du kommer - det pleier de å gi....så kanskje du får slappet litt mere av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...