Helnøtt med spire:) Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Har aldri grudd meg til en eneste fødsel f.eks. Men i morgen er det mandlene som står for tur å jeg gruer meg slik!! Er redd for en del ting, spesielt å våkne og ha det eldig vondt:( Hvordan skal jeg kalre å berolige meg selv??? Jeg fryser å sitter her og er bare livredd!! *Wææ* Føler meg litt "teit" nå som syter" over dette "lille" Men det hjalp litt å få det ut da:)
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Mandlene er ikke så gæli! Jeg var iallefall klar for en røyk et par timer etter jeg våknet....hi,hi....Og tenk hvor deilig det skal bli å slippe alle vondtene fremover!
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Så gubben skal ha barna allikevel?! Det går nok bra skal du se. Men jeg forstår godt at du gruer. Deilig å bli kvitt dritten. 14-15 år siden jeg tok mine. Har ikke hatt halsbetennelse siden. Men hadde vondt i halsen for første gang etter operasjonen rett før jul. Da hadde gubben og minsta en hissig halsbetennelse. Jeg fikk vondt i halsen men var bare betent i svelget. Lykke til:-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 Ja, det er jo det eneste positive da (å slippe alle vondte:) Meen herregud så drit redd jeg er. Er vel redd for alt det ukjente og nakose osv. Jeg vil ikke men "må" bare tvinge meg gjennom det!
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Ja han skal ha de likevel. Så det var jo bra.. Godt å høre at det virkleig hjelper da! Takk for lykkeønskninger:) Føler meg som den pysa, jeg vet det er fler mennesker som gjennomgår verre ting enn dette.
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Hvis det er første gang du har narkose, skjønner jeg at du er litt bekymret....men det er ikke så skummelt! Spør om å få en beroligende når du kommer - det pleier de å gi....så kanskje du får slappet litt mere av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå