roxanne Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 http://www.abcnyheter.no/node/58957 Han ble vel skremt av den massive SMS aksjonen m.m. Det er jo rimelig spesielt når hans uttalelser også blir hovedsak i utenlanske medier. Håper han kan holde munn nå en stund.
ApriIbaby Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 ....så da hadde det noe for seg likevel. Jeg er glad jeg bidro. Jeg har vært m,ed på å gjøre en lite forskjell (selvom jeg ble "halshugd" for det i en annen tråd her i kveld)
Anne-B. Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Han har jo opplevd en del ting som barn selv. Det er ganske menneskelig å tenke at det som en selv ikke tar så tungt, det gjelder for andre og. Han sier mye rart, den mannen. Skjønner ham ikke.
Holly❄️ Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 er vel presset til og unskylde seg.. tviler på at han mener så veldig mye med den beklagelsen..
Gjest ->>- Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Det var vel mildt sagt en beklagelse med modifikasjoner, men det er jo hyggelig at han ikke ønsker å såre ofrene.
solstråle69 Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 He, he, he... Har dere lest "unnskyldningen" da? ;-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Dummeste beklagelsen jeg har hørt!! Og han sier at han ikke har tatt skade av at han selv ble misbrukt som barn... Er han sinnsfrisk og oppegående??
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Tror ikke akkurat at det er den sms'en noen har sendt rundt som får han til å si unnskyld men...
Sabina og gjengen Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Beklager?? det der er den mest latterlige unnskyldningen jeg noensinne har lest.... Men for all del, Mannen (staff) har selv vært utsatt for overgrep som liten, det gjør nok en del med vedkommende, men jeg fatter ikke at han nå kan forsvare overgrep ETTER å selv har blitt utsatt for det.. Han må da ha fryktelige minner fra det? Eller er jeg helt på jordet her nå? Jeg blir helt paff av den saken her... som om ikke hele lommemannen er ille nok så kommer advokaten hans og tar HELE KAKA!!! *sjokk*
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Altså... Nå sier han: - Man må se proporsjonen i forhold til politiets reaksjonsmåte. Det er skapt et hysteri i forhold til slike saker. Jeg er klar over at det er straffbart og at det er «gæernt», men reelt sett er ikke dette alvorlige forhold, mener Staff. Det han mener er at politiet blåser opp saken som om lommemannen skulle vært en tidsinnstillt drapsmaskin.... Og det i forhold til det han har gjort er det ikke gæli... MEEEN at det han har gjort er straffbart og "gæærnt".... Om man ser det sånn, har han jo rett...
kulepenn Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 uffda da! STAFF sa: det var en skikkelig påkjenning for lommemannen nå....stakkas mann..: etter at han meget lite vellvillig unnskylte seg for ofrene. STAFF har uttalt seg tidligere at han selv var utsatt for overgrep var "ikke så gale". Jeg tror han er flau over det hele, og at han har viklet seg inn i noe han ikke helt har kontroll over. Påtide å pensjonere seg nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå