hoppendegla Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 forstår ikke det siste vaskesymbolet... kan den sentrifugeres??? el skal den trypptørkes?? er den korthårede typen..
hoppendegla Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 litt vanskelig å forklare men.... firkant med en runding inni og seks små streker inni der igjen... kan likne symbolet for drypptørking men da er det ikke en runding inni også er det bare tre streker...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Villa ha drypptørka den uansett jeg, vi vaska vårt i maskin engang og det ble kjempe stygt..
Tyttebærsyltetøy Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Når jeg kjøpte lammeskinnet på barnas hus fikk jeg beskjed om å vaske det på ullprogram og så stå ute og riste av vannet. Så ut som ei drukna katte selv... og deretter tørke det liggende i håndkle. Har gjort dette og det ble bra...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Jeg drypptørket det. Men jeg synes det loer, jeg? Kjøpte et på nøstebarn også, det er selvrensende og lukter MYE bedre.
ninanja Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Har et korthåra fra Nøstebarn. Det skal sentrifugeres med skinnsiden ut - hvis ikke forblir skinnet søkka vått! Blir like fint etterpå! Aner ikke hva det symbolet betyr, men se på http://www.omo.no/eway/imgstore/db5b437238.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå