Gå til innhold

lammeskinnet fra barnas hus...


Anbefalte innlegg

Skrevet

forstår ikke det siste vaskesymbolet... kan den sentrifugeres??? el skal den trypptørkes?? er den korthårede typen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ser symbolet ut?

Skrevet

litt vanskelig å forklare men.... firkant med en runding inni og seks små streker inni der igjen... kan likne symbolet for drypptørking men da er det ikke en runding inni også er det bare tre streker...

Skrevet

Villa ha drypptørka den uansett jeg, vi vaska vårt i maskin engang og det ble kjempe stygt..

Skrevet

Når jeg kjøpte lammeskinnet på barnas hus fikk jeg beskjed om å vaske det på ullprogram og så stå ute og riste av vannet. Så ut som ei drukna katte selv... og deretter tørke det liggende i håndkle. Har gjort dette og det ble bra...

Skrevet

Jeg drypptørket det. Men jeg synes det loer, jeg? Kjøpte et på nøstebarn også, det er selvrensende og lukter MYE bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...