Jente, gutt + gutt i magen Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei Jeg har ei datter på ca. 2,5 år, og lurer nå på om nr 2 kan være på vei. Tenkte det kunne være litt gøy å vente spent med noen andre som er i samme situasjon. :-) Her er mine symptomer: - Mye oppblåst/ luft i magen - Tisser oftere (selv om jeg ikke drikker noe mer enn vanlig) - Endel verking nederst i magen (oftest på venstre side) - Noe menssmerter i korsryggen av og til (men kanskje ikke så mye som jeg pleier å ha før mens?) - Verking i setet i området rundt halebeinet (dette hadde jeg da jeg gikk gravid med datteren min, men kom vel ikke før rundt uke 7-8) Jeg har IKM 16.januar, så jeg er spent på om tr dukker opp eller holder seg borte. Jeg tok en negativ test i dag, men det var jo egentlig for tidlig å teste i dag. Jeg får krysse fingrene. :-) Hva med dere jenter; flere med IKM 16.januar?
Jente, gutt + gutt i magen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg forandrer nick til "mamma til prinsesse"
Jente, gutt + gutt i magen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Mamma til prinsesse = tidligere *pus* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå