Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare men hvorfor jeg er så svimmel. har vært d i 2 dager nå. Blir ikke så mye bedre om jeg spiser mat heller.Er nettopp færdig me kvalmen , så d er iallefall bra. =) er 7+6 uker på vei. Bør jeg kontakte legen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Er 7+2 jeg :) Å er irriterende svimmel jeg og, føler jeg går rundt og rundt avogtil. jeje. Har fått lavere blodtrykk en normalt etter at jeg ble gravid. Var hos jordmor på tidlig ul, hun sa at det var helt normalt. Hun sa også at det kunne komme av jernmangel. Tror ikke du trenger å kontakte lege fordi du er svimmel, men du må vel bestille tid til første svangerskapskontroll? :) Lykke til videre :)

Skrevet

var veldig plaget i mitt 1. svanger skap med å være svimmel..

Hele svangerskapet..

Med nr to var jeg også svimmel da også, men litt bedre enn med 1. nå har jeg ikke merket så veldig mye til det..bare svimlet litt..men ikke sånn som med de to første der jeg rett og slett holdt på å svime av..

Man får blodtryksfall..med å stå for lenge eller reise seg for fort opp osv..

Skrevet

jernmangel sier jeg...få målt ferritin og hb hos legen og spør om å få begynne med jern...gi det en mnd tid så skal du se at du blir bedre....naaattti dere..gjeeeesp....

Skrevet

jeg har hatt litt lavt blodtrykk hele livet, og pga dette er jeg mye svimmel. Merker at det har blitt litt verre nå.. det som hjelper meg er å drikke masse vann! hvis jeg glemmer å drikke masse, så går jeg nesten i bakken, men med en gang jeg har drukket ett par glass hjelper det.. må springe på do hele tiden da, men det er verdt det for å slippe at verden går rundt og rundt

Skrevet

Jeg er også plaget med svimmelhet, og det er nok både fordi jeg har lavt BT (100/60) og fordi jeg har litt lavt jerninnhold i blodet.

Be legen undersøke det neste gang du skal til kontroll:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...