Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hvor mange av dere er klar over at pampers tilsetter noe som reagerer med barnas urin så bleiene rett og slett STINKER piss selv om babyen bare har skvettet bittelitt. Jeg likte pampers bleiene veldig godt, men byttet til libero p.g.a lukten. Ganske kynisk at de gjør sånn bare for å få oss til å bytte bleie oftere enn nødvendig, ikke rart de tjener penger.
LINDA*** Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Syns det var sånn med de gamle P.bleiene. De fra sommer'n. Men de har jo forbedret seg. Jeg er fornøyd. Både på pris, lukt, elastikk og væskemengde som den tillater seg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Vi bruker bare LIBERO, prövde pampers men den var vi ikke fornöyd med. Libero tissebleier stinker MYE mindre..
En Prins + Prinsesse Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 jeg syntes ikke det luker noen ting jeg!!
bambolina Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Synes også de lukter rart....og jenten min blir alltid rød av de. Foretrekker libero selv om pampers faktisk sitter bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå