Golliat Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Puh... Noen som vet hvor lang tid det tar med blodprøver? skal jo har feske svar på b,c og hiv og har helt glemt at tiden går så fort....så de svarene jeg hadde er jo over 3 mnd nå.. hm mh og jeg har mannen i nordsjøen,, oi oi og skal nok mest sannsynligvis starte på nytt forsøk til fredag/lørdag.(med medesiner). hm hm,, og han kommer hjem 22januar,, vi skla nok til Nodrica rundt 28 januar,, noen som vet? KLEM SURRE GOLLIAT
Thea-81 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Må de være nyere enn 3 mnd da? Vi sa det hastet og da tok det 5 dager...
Golliat Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Hei du OK så bra,,da ksla vi rekke det.. akkurat.Ja ringte Nordica idag og de kunne ikke være eldre en 3mnd gamle.. *Så da gjør jeg som "sjefen" sier,,hehehe ha en god kveld Golliat
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Så lenge prøver er tatt av dere begge, holder det ) De er pålagt av dansk lov å ta disse prøvene, men svaret behøver ikke å foreligge før forsøket. Dessuten har dere hatt forsøk her til lands. Vi stresset også veldig, helt unødvendig... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå