Gå til innhold

Gravid igjen etter å ha mistet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var 7+4 da jeg begynte å blø i desember. Innvendig ul viste at embyroet hadde stoppet å utvikle seg en stund før det, men jeg hadde ikke merket noen ting. Symptomene var der, i mindre grad enn med førstemann, men det er vel ikke uvanlig. Nå har jeg akkurat oppdaget at jeg er gravid igjen uten å ha fått mens først og kjenner jeg er veldig urolig og livredd for at dette skal skje igjen.

Er det noen som har blitt gravide fort etter sa/ma som kan fortelle noen glad historier? Det trenger jeg virkelig nå!! Tør liksom ikke flytte over i 1 tri enda, heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare si gratulerer såååå mye!!:) Utrolig trist å høre at du mistet, men supert at du er gravid igjen allerede. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Skjønner at du er redd, men prøv og nyt graviditeten for det. Stort sett så går det jo bra, og det er ganske sjeldent man mister to ganger etter hverandre. Masse lykke til!

Skrevet

har du hatt negative tester og så positiv nå?!

Skrevet

Jada, hadde negativ test for 5 dager siden. (9 Jan). Vært småuggen, trett og endel murringer de siste dagene. Ømme pupper siden fredag. Får bare håpe symptomene øker denne gangen. Hmmmm, trodde aldri jeg skulle ønske meg ubehag...

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye med positiv test. Jeg mistet selv i MA i uke 8. Var på tidlig ultralyd i uke 12+4 og forventet å se en liten baby, men den gang ei. MEN, vi ble gravide igjen kort tid etter og har i dag verdens vakreste lille pike. Jeg har også en venninne som opplevde det samme. Gikk veldig bra med henne også. Kjenner igjen uroen du beskriver. Jeg var også redd, men husk at sjansen er svært stor for at dette skal gå bra. Få en tidlig time til ultralyd slik at du får se det lille miraklet i magen din. Forklar jordmor eller lege om redselen din slik at du kan følges opp. For hver gang du ser eller hører hjertet til den lille blir det litt lettere å tro det skal gå bra.

Dette skal gå bra.

Klem til deg.

Skrevet

hei du

hadde en sa okt 05 (ca 7-8 uker) og ble gravid igjen feb 06. den gangen tok det lang tid før jeg turde å glede meg, tror jeg var over 10 uker før jeg tenkte at -ok, kanskje det går bra denne gangen.. og det gjorde det, har en herlig liten hissigpropp på 14 mnd og prøver på nr to. så lykke til! det er ikke ofte det skjer to ganger på rad. men, for all del, skjønner hvorfor du er skremt..

Skrevet

Tusen takk for betryggende ord, jenter! Jeg skal ta de med meg, og unngå å lese alle sa/ma trådene

Ha en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...