Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Er det bare meg som synest at bilder tatt hos fotograf blir kunstig og unaturlig?, er jaggu ikke mange bilder jeg har sett som virkelig har noe genuint ekte over seg, det gjelder særlig bryllups og baby bilder. De flotteste fotografiene er jo de som fanger et spesielt øyeblikk og ikke de som er konstruerte.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg synest få fotografer er flinke til å la det se naturlig ut, men noen. ellers med det så er jeg enig i at situasjons-bilder er flottest.
Vesle Bie Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hei Har et tips til dere som synes babybilder hos fotograf blir kunstige. Vi har tatt bilder av våre barn i to-års alder i stedet for babybilder. Det er vi storfornøyd med. Det er så mye mer med toåringer, og det blir mer spontane bilder når fotografen knipser mens to-åringen klatrer, hopper eller danser ) Babybildene tok vi selv. Babyene ligger jo stort sett i ro, så da er det bare å kle på og plassere de slik du vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå