Gå til innhold

er vi klare for lørdagen dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gleder meg... hihi... sist gang jeg var ute var før jul (ikke det at det er så fryktelig lenge siden) men det blir utrolig digg og gjøre noe annet en og være hjemme 1. kveld.

jeg har litt lyst til og komme som utkledd som anonym. med stor sort kåpe, stor hatt og store sorte briller. og med omgjort stemme. det hadde vert litt moro. ihvertfall i 5 min :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange år siden jeg var ute på byen. Jeg kommer som bestemor, og kommer til å ta på meg rollen som verge for flere av dere. Det faller meg helt naturlig:)

Skrevet

Jeg sliter voldsomt med å få tak i barnevakt - mannen min jobber den helgen. Men håper at det ordner seg!!!!!!!!

Skrevet

barnevakt er ikke noe problem. du bare stapper i dem litt sovemedisin også putter du dem i vogna og setter dem på utsiden av resturanten/utestedet og ser til dem vært 30 min :-)

Skrevet

Joda,kan alltids gjøre det m han på 4 mnd., men blir verre m 5-åringen. Eller er han stor nok til å passe lillebror;-P

Skrevet

er du gal kvinne? man kan da ikke la en 5 åring passe en på 4 måneder. sånne som deg skulle ikke hatt barn!

men om du tar med deg småen så greier jo 5åringen seg selv :-)

Skrevet

Det er lettere å ta med seg 5-åringen;-p

Nei, "huff a meien" - får vondt i magen av bare å tulle med dette, jeg. 5-åringen er alltid fornøyd med barnevaktene, men det er nok han på 4 mnd jeg er mest nervøs for å gå fra når jeg ikke kan ha nærmeste familie som barnevakt til ham. Sikkert bare tull, men det var dette mammhjertet da.. Sukk.

Skrevet

skal ikke si noe på det jeg. når min var 4 måneder turte jeg ikke gå ut av rommet mens han sov....

håper det ordner seg.

men jeg tror det er lettere for din på 4 måneder og ha barnepass, fordi han her en storebror/storesøster som er der sammen med han så da blir det noen han kjenner godt uannsett.

om det er noen trøst ;-)

Skrevet

jeg er klar som ett egg! Glæææær meg! ;D

Skrevet

Som regel er besteforeldre eller tante og onkel barnevakt, men ingen av de kan til lørdag. Da står jeg igjen med noen av elevene mine, de er 14-15 år gamle. Og det er greitt når de ser etter 5-åringen et par-tre timer, men synes ikke de kan ta seg av begge barna en hel lørdagskveld. Jentene er søte og hyggelige de, men synes ansvaret for en baby i så mange timer må overlates til noen mer erfarne. Skal ikke gi opp ennå, leter fortsatt etter muligheter - så kanskje vi sees til lørdag:-)

Skrevet

Jeg er også klar. Jeg har ikke vært ute siden begynnelsen av november og det var første gang siden september '06, så jeg gleder meg veldig! Pappaen skal legge lillebop for første gang. På tide ja:)

Skrevet

Ingen som er invitert. Med det er muligens en mulighet for at du blir stoppet i døra fordi du ikke er gammel nok;)

Skrevet

Det spørs nå hvor dere skal, men det er sikkert en mulighet for det..... :)

Skrevet

Det kommer helt an på. Det er flere steder i Oslo som har 26-års grense, og det er flere som har 20-års grense. Noen har 18-års... Noen er lett å komme inn på uansett, andre ikke... So it all depends.

Skrevet

Vi skal vel spise på Fridays og der er det ingen aldersgrense vel. hehe. Også på pub? Eller noe. Samme for meg hvor vi går, men jeg nekter å henge på møllers eller rødt kort med 18årsgrense liksom. hehe.

Skrevet

Det er vel en aldergrense etter en viss tid, men de er ikke strenge med å sjekke leg vet jeg.... Uansett kan jeg ikke den lørdagen, så dere skal få slippe å henge på en pub eller et utested med 18-årsgrense for min del:D Dere får kose dere;-D

Skrevet

Jeg er veldig klar. Så lenge flettemetta blir med. Om du feiger ut metta, så tror jeg ikke jeg tør, hehe:) Når vi skal skryte av hvor mange ganger vi har vært ute i det siste, så kan jeg skilte mef tre ganger siden jeg ble mamma! FYLLEBØTTE!

Men jeg går IKKE på tempest, bare så det er sagt!

Skrevet

Hvem står foresten for trillebår til å frakte meg hjem med?

Skrevet

Hva er tempest? Kan jeg gå dit? og i såfall, kunne jeg da blitt regnet som en natteravn?

Skrevet

trillebår? planlegger du å drikke deg drita? fjortisfakter...

Skrevet

prekæs..

slutt å tull. i flg profilen din er du knapt gammel nok. høhø!

trillebår ja.. det får de som bor på landet stå for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...