Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 hadde KS sist og har helt glemt hvor lang tid det tar før melka kommer. Hva er vanlig tid ved fødsel og KS? Hadde et helt helvete med puppene sist og frykter det verste for denne gangen, i allefall hvis jeg ender med KS igjen.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg spurte jm på sykehuset om hvordan det var med amming etter ks iforhold til en vanlig fødsel, og hun sa at det ikke var noen forskjell..
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jo, eller ikke med ammingen generellt, men melka kommer senere med KS, jeg husker bare ikke når?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Til meg sa hun at det ikke var noen forskjell men.... Er vel individuelt det med melka også sikkert... ikke vet jeg.
Voyeur Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Nå har jeg ikke tatt KS, men jeg opplevde at melka kom "lettere" med nr 2. Med nr 1 kom melka på 3 dagen tror jeg, og jeg syns det var et voldsomt styr og slit, men andre gangen jeg fødte kom melka etter to dager, og ikke noe stress. Får håpe du opplever det samme!
Maja☆ Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Tok ks 12 dager før termin sist og melka kom ikke skikkelig i gang før etter 5 dager. Tok sin tid for å si det sånn.
*Super*Mamman* Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Fikk melka med en gang jeg. Tok faktisk lengre tid da jeg fødte vaginalt.
storbil Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Nr 4 ble forløst med haste ks, da kom melka raskt i gang. Men da hadde alle prosessene i forhold til fødsel kommet igang. Med nr 5 var d planlagt ks, og da tok det flere dager før melka kom igang. Strevde skikkelig med det da. Noen skreiv at d tok 5 dager og det tror jeg det gjorde med meg også.
kaffeplante Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Forskjellene blir kun individuelle uavhengig av om man har vaginal fødsel eller ks.Melkeproduksjonen starter som følge av at morkaka ikke lenger er i funksjon. Legen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå