Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Da dro jeg på sykehuset... Vææææ Ha det Skatten, Gullet og Patronen min... hihi Klemmer rundt forbi
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hadet. Hva skal du på sykehuset? Lykke til uansett.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Fjerne livmora.......
Northernlights Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Lykke til med operasjonen og tiden etterpå! Skal tenke ekstra,ekstra mye på deg =o) Klemmer fra meg til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå