Gå til innhold

noen her som husker hvilken bilstol som løsnet i test? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det virkelig ingen som husker det? det var ett stort oppslag i foreldre og barn..

Skrevet

Nei jeg husker ikke hvilket merke det var - men jeg vet at det etterpå kom forklaring på hvorfor det løsnet. Og det var fordi dem so utførte testen ikke hadde festet det korrekt..

Skrevet

begynnte pluteslig å tenke på om det var acta graco, den som jeg har tenkt å kansje kjøpe..

Skrevet

husker ikke akkurat hvilket merke det var, men det var ikke den babystolen.. tror det var en "større" bilstol.

men uansett, var det pga feilmontering! så trenger ikke tenke op det.. acta graco babybilstol er absolutt til å anbefale, kjempegod!

Skrevet

Helt ærlig: Foreldre og barn sine tester er helt elendige!!! Har lest bladet i 8 år nå og testene deres henger ikke i hop. Noen ganger tester de flere stoler av samme produsent,mens de utelukker markedsledende produkt. Fra test til test skifter de på hva de fokuserer på, slik at teste resultatet blir helt forskjellig. Når de i tillegg enkelte år kommer med en liten unnskyldning i neste blad for testgjenstanden var brukt feil eller montert feil, så topper det seg for meg. Sjekk at setet er godkjent og av et kvalitets merke så er det bra nok. Men det viktigste for barnets sikkerhet er at DU fester det skikkelig, passer på at det sitter skikkelig fast i bilen og at selene ikke er snurret. Samt at du behandler setet skikkelig slik at det ikke bli utsatt for unødvendige støt og belastninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...