Kaffekopp Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er i uke 13. Det er mitt andre svangerskap. Synes jeg har stor mage allerde, i forhold til sist. Føler meg oppblåst og ekkel. Flere som føler det sånn?
Minervae Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hm, jeg er i uke 25 nå, snart uke 26(første svangerskap), og det er fortsatt vanskelig å se at jeg er gravid når jeg har vanlige/litt løstsittende klær på. Rart hvor forskjellige vi er :-)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 det vises fortere i 2 sv.. det sa iallefall legen min c",)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 hei..jeg føler meg likedann som deg..jeg er i uke 16+6 nå.syns jeg har stor mage nå enn sist.lenge sia du fikk nr 1?
Kaffekopp Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Godt å høre. Snart tre år siden, men hadde en MA i uke 11 for 9 mnd. siden. Nå har jeg vært forkjøla i en måned, og vært i lite aktivitet, så det hjelper jo ikke så mye det heller.
mine små alver... Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Hei.Vet hvordan du føler det,dette er min andre og magen kom fort denne gang. Er i uke 27 nå og ser ut som jeg skal sprekke hvert øyeblikk.Se bildet fra uke 24 i profilen min.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 lillebror er 2 år..jeg er ca 15 uker på vei, å det er ingen tvil om at det vises på meg. har ikke gått opp mer enn 1 kg men magen er blitt skikkelig babymage.. det er nå litt kos å da c",)
gullegget Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Jeg venter nummer tre og er16+3 og har mage på str med en vannmelon.. Er litt overvektig, så alt er ikke fast. Men har fått en kjempe fin gravid mage. Tuller med at alt er så slapt etter de to andre så livmora fylles lett med mye fostervann:) De andre er 2,5 og 4 år. Fikk raskt mage med de også. Mamma var sånn ho og. Men det er flaut når folk spør hvor langt jeg er på vei, for det ser ut som jeg er mye lenger.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 føler meg helt likens. er akkurat 13 uker på vei og er min andrefødende. prøver å skjerpe meg med spisinga, kunne sikkert spist 3 brød i strekk! gikk opp 30 kg under første svangerskap, det skal ikke skje igjen bare pga matspisinga... Men merker jeg er oppblåst på kvelden og allerede har fått mage
Dramatica Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Min lille alv: der er jeg ganske lik deg ja! Er akkurat 22 uker nå, og magen min er nesten like stor/lik som din på det bildet!
SuperMoM <3 Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Her kan du se hvor stor mage jeg hadde da jeg var 3 måneder på vei. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/460367/offset/9 Jeg er stor for å være så kort på vei der.Husker ikke hvor mange uker det er,men uansett.. er 2 dager før 3 måneders dagen. Jeg ble ikke så fort stor første gang.Jeg har like stor mage nå,som jeg hadde da jeg var 22 uker på vei,med første mann!skummelt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå