Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 noen her med erfaringer med denne barnebilstolen?
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Var det du som hadde lagt ut på dib også? har svart på et "samme innlegg" der inne )
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 jepp, tenkte å legge det der å så får jeg litt flere svar c",)
2 små orkaner Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Vi har Akta Graco Cosmic til gutten vår og vi er veldig fornøyd. Vi brukte også et Akta sete med base da han var nyfødt (tror det het autobaby). Den vi har nå Cosmic XTP kan brukes inntil 25 kg og er enkel å monterer.
2 små orkaner Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 I noen tester er den kommet veldig bra ut, mens i en test jeg sjekket fikk den ikke består da setet hadde løsnet i krasjet. Tror det avhenger av hvem som tester, om setet er forsvarlig festet og kanskje hvilken bil man kjører. Stera som produserer Akta Graco setene er en ledende skandinavisk produsent av barneseter til bil. Kjøper hellere skandinavisk produsert enn f.eks italiensk og spansk. Men, sjekk litt rundt på nettet etter kollisjonstester. Jeg har sjekket både i Norge og Danmark..... Lykke til med det store og vanskelige valg:-)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 det var visst graco, men testen ble tilbakekallt siden det var feilmontert.. tror nok jeg blir å velge graco, dem er jo veldig lette å hendige mange valg å ta ja..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Vi hadde den med base som første bilstol til datteren vår, 0-13 kg. Var fornøyde med den og skal bruke den til nr 2 også. Veldig lett å montere og kjapp og ta inn og ut av bilen.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 de testa bra i fjor eller noe slikt. Siste testen vant Maxicosi- men det er mange rare måter de setter karakterer ut fra synes jeg.. Blant annet vant feks Recarostolen over Maxicosi ang sikkerhet, men ble nr 2 pga baseløsningen.. akta Graco er et velkjent merke, med gode anmerkninger i tester..Vi har valgt det, og angrer ikke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå