Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hun holder i hvertfall de tåpelige, kritiske kommentarerene for seg selv. Min mor derimot... Argh! *Dagens utbrudd*
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Vi liker ikke mødre.. Hvertfall ikke hele tiden... =P
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Nope. *Skal selvfølgelig ikke bli sånn selv*
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Neineinei, det blir vi jo aldri!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Selvfølgelig ikke... ;-) Men herregud, hvor mye dumt hun lirer av seg. Hvis ikke ungene digget mormor og morfar tror jeg ikke vi hadde møtt de ofte.
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Samma her... Er ikke så veldig fornøyd med min mor jeg heller... Men det er mest fordi hun bare hakker på meg da.. Hver gang jeg skal til henne, så lurer jeg på hva for noe hun hakker på denne gangen. ;P
Loyloy Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Hehehehe.. Forstår deg godt... Min mor skal alltid stille spørsmålstegn ved alt.... Hvis jeg har bedt om et møte med sjefen min:" Er det noe lurt da? Du skal ikke heller vente til du kommer tilbake fra barsel?" Og senere i samme samtale: Jeg: " Nei jeg får se om jeg ikke kan få i guttungen min noe havregryn til kvelds." Hun: " å ja Havregrøt. liker han det altså?" Jeg: "Nei, og jeg sa Havregryn, altså sånn med melk.." Hun: "Er det noe lurt da? Sveller ikke det sånn farlig i magen da?" Altså Helt alvorlig: Jeg er 33 år, og rimelig fornuftig. Har gjort det bra på skolen osv, så DUM er jeg ikke, gad vite hva det er som får henne til å ´tro jeg ville gi ungen min noe som kunne være farlig for ham! AAAARRRRRGGGGGHHH!!!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Samme opplegget her... Irriterer meg grønn, men orker ikke kommentere det foran ungene. Hun er for eksempel besatt av at eldste ikke har sluttet med bleier enda, og det er selvsagt i bunn og grunn bare min feil. Bla, bla...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Hehe...kjenner til fenomenet Hjalp å blåse ut på henne, etter den gangen har hun kutta ut "gnålet". Er vel ofte sånn med mødre, de mener det skkert godt, men fy så irriterende. Har også blitt irritert på min svigermor(!!!), lærte i jula at en helg under samme tak går, men etter 3-4døgn er den kritiske grensa nådd, som tisper flest hører man hjemme på eget revir når man er alfahunn :-D
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Ja, er nok noe med det.. ;-) Var selv 5 dager hos svigers i jula, og det kan være irriterende, men min mor går henne en høy gang. Er redd jeg skal eksplodere hvis jeg først begynner å si noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå