Gå til innhold

acta graco babybilstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Kjempefornøyd! Utrolig enkelt med basen, så du slipper å styre med å feste barnebilstolen med sele hver gang. Og er bilen med basen borte kan du for så vidt enkelt bruke den i andre biler uten basen også ;o) Vi hadde stolen til førstemann, og har kjøpt samme (bare litt nyere) til nestemann som kommer i juni.

Vurderte en stund hts sin besafe izi sleep, men den var fryyyktelig tung, så den ble det IKKE.

Skrevet

ja, jeg vurderte også den, men den var fryktelig tung.. vet du hvordan gracoen er kommet ut i tester?

Skrevet

Den ligger vel midt på treet i tester der den er tatt med tror jeg. Husker ikke helt. Men har ikke sett den testet på en stund.

Skrevet

kjempefornøyd,,,,

hadde den med base og tilhørende vogn til laban,, og jeg elsket den....

Skrevet

hmm, vi hadde den også sist å var veldig fornøyd. men så kom jeg til å tenke på en test jeg så der en bilslol hadde løsnet,husker ikke vilken,får legge ut en tråd å se om noen her husker

Skrevet

hørtes bra ut, de er jo så lettvinte med den vogna man bare setter de i..

Skrevet

Jeg har den og er veldig godt fornøyd, MEN jeg føler den er litt for rett i ryggen til nyfødte. Mener den er rettere enn andre stoler.

Det er helt supert å ha base å slippe å styre med selen hver gang man skal kjøre. Tror nok det er sikrere også siden basen står ordentlig stødig når den først er satt fast.

Skrevet

Om den blir rett eller ikke avhenger egentlig mest på "hellingen" på setet basen og stolen står i. Stolen i seg selv skal ikke være noe rettere enn det som er forsvarlig for de små ryggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...