-Lin Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Gå inn på dyreparken.no, legg inn ekaskt dato du lurer på så får du svar :-)
ana baroma Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ser at det er lagt inn som søndag i kalenderen på dyreparken.no, så da tipper jeg enkelte kiosker/spisesteder er åpen iallefall.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Får ikke noe intrykk av hva som er åpent av aktivitetene. Er ikke kjent der, så aner ikke hva som er hva. Tenkte å ringe parken i morgen . Må ha det inn med teskje...
gullegget Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Jeg var der påsken for 2 år siden. Mye var stengt, men det var så koselig da. Sola skinte og ikke for mye folk. Tigerene ser du bedre siden det er kaldt, ulven så vi også godt. De afrikanske dyrene må du inn å se på. Ungene stor koste seg. Ble litt mindre stress og mas enn på sommeren. Så jeg anbefaler det:)
ana baroma Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Vi er der stadig vekk, ta med mat og drikke, vamrt tøy og ikek vær så opptatt av attraksjonene + Sabeltann, for de er ikke åpne sannsynligvis. Men det er dyr å se på i massevis, og det er utenom sesongen man kan nyte dem. Og de drukner ikke hetl i Sabeltann:) Løvene og tigrene er jo fantastisk! Søndagene+ påska sannsynligvis er det rovdyrforing, og det er kjempestas! kanskje toget går... sånne ting. Tarzanløypa er super for unger som er aktive. ellers er gompeland kjempefint for lekne unger. geitene er sikkert ute... massevis å finne på!! Og Sabeltanns rike er sikkert oppe, selv om Sabeltann har ferie:) Ta det som det kommer, parken er en opplevelse sommer som vinter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå