Gå til innhold

KAn ma nbli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg går på p-pille og er nøe å tar dem hver dag. om onsdagen tok jeg første sukkerpille å i dag søndag har jeg enda ikke fått mensen. det kommer bare litt blodig slim. vanligvis får jeg mensen etter ro dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man kan bli gravid på p-pille. Men om du har begynt på nytt merke kan det være at du mister/reduserer mengden blødning ganske mye også:)

Skrevet

hatt den samme pilla i snart et år og ikke hatt noe problem. Det kommer ikke klo, det ligner på utflod med blodslim.

Skrevet

Ta en test!

Om du har vært dårlig i magen eller kastet opp er det mer sansynlig at pillene ikke virker. Men de er ikke 100% sikre uansett.

Skrevet

P-piller er 99% sikkert, dvs at en av hundre blir gravid selv om pilla tas helt riktig....

Det er mer enn en av hundre som faktisk blir gravide, men da har de slurva eller hatt omgangsyke/diare så en pille ikke har blitt tatt opp i kroppen.

Skrevet

Det går ann ja.. Har blitt gravid 2 ganger mens jeg brukte p-piller jeg...

Skrevet

Jeg hadde omgangsyke rett etter jul jeg. men er det mulig at det lille røde jeg ser er den mensen som kommer denne gangen? har en gutt på 1 år å skal gifte meg til sommeren, passer dårlig nå men om det skulle være sånn ville vi blitt glade.

Skrevet

Det kan være omgangssyken som har ført til at pillene ikke gjorde sin jobb.

Ta en test i morgen, så vet du!

Skrevet

Ville tatt en test før jeg begynte på nytt brett for sikkerhets skyld, særlig hvis du har hatt omgangsyke også...

Har en liten nevø jeg, og han ble til fordi mammaen ble fyllesyk og spydde en gang, det ble det en eggeløsning av gitt ;-)

Men selvfølgelig, det kan jo hende det er andre grunner til at det ikke kommer noe særlig blod denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...