*1+1=2 små* Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Når jeg kjenner over ryggraden til snuppa mi på 6 uker, kjenner jeg på en måte at noen av virvlene er lettere å kjenne enn andre....at noen er litt hovene eller noe...bare noe jeg inbiller meg?! Har hun problemer?(hun beveger armer og bein og er sterk i nakken osv.) tror heller ikke hun har vondt altså
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 ta med barnet ditt til kiro / manuell terapeut så fort som mulig! Jeg skjønte ikke hva som var galt med jenta mi, fant det ut når hun var 8 mnd...låsninger fra nakken og ned til bekkenet = kiss 1 og kiss 2. Sier ikke at hun har kiss men hvis det er slik at du kjenner ujevnheter er det stor sannsynlighet for at hun trenger justeringer uavhengig hva grunnen er - så har du alt å vinne på en time hos terapeut.
*1+1=2 små* Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 ok skal høre med de på 6 ukers kontrollen også! Takk for svar
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 bare hyggelig, og lykke til :-)
linneha Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Er ryggen helt rett når du kjenner etter? hvis ryggen er litt bøyd vil virvlene kjennes bedre der den er bøyd,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå