Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Noen som har den som kan hjelpe meg??? Får kun ekspressodelen til å funke.. Men må man ha løs eksresso? Jeg har kun ferdig innpakket portioner. Men får kjøpe ny i morgen... Lager kaffe slik jeg skal(dvs prøver å skylle igjennom som man skal første gangen, Men det kommer kun et par dråper vann så stopper den!!!! hVORDAN FÅ DET I ORDEN??? Steameren funker heller ikke.. Melka blir noe steamet, men ikke varm! Og den stopper så snart ekspressoen slutter å renne.. Og den renner veldig fort! Hva gjør jeg? Er maskina mi ødelagt kanskej??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå