Gå til innhold

3-i-1 ekspresse/cappuchino/kaffemaskin fra netthandelen???Please!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den som kan hjelpe meg???

 

Får kun ekspressodelen til å funke.. Men må man ha løs eksresso? Jeg har kun ferdig innpakket portioner. Men får kjøpe ny i morgen...

 

Lager kaffe slik jeg skal(dvs prøver å skylle igjennom som man skal første gangen, Men det kommer kun et par dråper vann så stopper den!!!! hVORDAN FÅ DET I ORDEN???

 

Steameren funker heller ikke.. Melka blir noe steamet, men ikke varm! Og den stopper så snart ekspressoen slutter å renne.. Og den renner veldig fort!

 

Hva gjør jeg? Er maskina mi ødelagt kanskej??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...