ambumamma Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 nettopp begynt på grethe roede kurs. menyene er greie så jeg blir alltid mett, men nå når søndagen kommer er jeg såååå godtesyk. sitter bare hjemme og ser tv og vet det er noe godt i skapet. Fler som prøver å være flinke men syns det er vanskelig?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Ta deg en treningøkt hjemme, det gjør jeg.. tar frem en matte, kjører litt mage, rygg og armhevninger osv.. så skjærer jeg opp masse deilig frukt etterpå nydusjet og fin hehe det funker hver søndag )
ambumamma Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 hørtes lurt ut. har gått tur idag, men er dårlig med frukt i skapet. må nok shoppe litt imårra. er jo egentlig såå mye deilig frukt
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Ja det er kjempgodt og man får ikke lyst å trøkke i seg masse shit når man har vært flink å trene.. du kan jo også skjære opp masse deilige grønnsaker og ha litt dip ved siden av åh det er også kjempegodt.. Kan jeg spørre deg om nicket ditt? hvorfor?
ambumamma Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 hehe fjerde gangen jeg her gravid. 1 sa og to ma bak meg. trodde jo alle gode ting var tre men det var det ikke så på det 4 må det jo skje:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde nemlig nick tidligere allegodetingertre når jeg skulle i gang med mitt 3 ivf forøsk. Men den gang ei.. så jeg burde også hatt det nicket som nå skal i gang med mitt 4 ivf forsøk.. har prøvd i 11 år uten noen spire dessverre men gir meg ikke, nå får vi hjelp!! Så håper jeg nicket ditt stemmer for oss begge ) lykke til.. Har også mistet to ganger i sa.. er bare såå trist og vondt..
ambumamma Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2008 oj det var lenge ja. ikke prøvd mer enn et år vi da men er så kjedelig å bli gravid, men så går det galt hver gang. Får virkelig håpe det klaffer for oss begge nå!! Krysser fingre og tær for det. lykke til :-) når skal du ta neste ivf forsøk da?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Skal til samtale i starten av feb, så regner med å starte på spray i slutten av februar og sprøyter rundt påske og uttak slutten av mars..
ambumamma Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2008 får virkelig håpe det går bra denne gangen. Masse masse lykke til hvertfall :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Tusen tusen takk... lykke til du også!! Måtte 2008 bli vårt år!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå