Jalla is back Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg HATER Gladpapir......... Eller plastfolie. VI er IKKE venner. Har prøvd å bli venner i flere år nå, men det ender alltid i banningm en klump med plast, og at samboer kommer inn for å redde resten av pakken og meg selv...................... Får ikke til å "skjære" av den biten jeg skal bruke, og så blir den til en ball før jeg får den over bolla........ ARGH!!!!!
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Ha ha ha! Hvis det er til noen trøst så har jeg det på samme måte:P
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Da skal jeg fortelle deg om noe kult. Ferdig perforert plastfolie. Uten det hadde ikke plasfolie funnet veien inn i min bolig!
Fru Lillamum Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Legg rullen i fryseren... og ha den der. Da er den mye mere samarbeidsvillig.. Ellers så får du kjøpt slik dispenser på butikken som du legger rullen nedi så drar du det du skal ha over bollen etc. så lukker du lokket så skjærer den av folien for deg. Vi har en slik en. helt perfekt Kjøpte den på spar
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg sverger til aluminiumsfolie. Gikk tom en dag i uka og da hadde jeg og en bisk kamp med plastfolien!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå