Gå til innhold

Klarer dere aa sex naa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Jeg bare lurte paa om dere klarer aa sex naa? Jeg har gjort det, men kjenner at magen blir veldig stram, kanskje sex ikke er saa lurt naa? Eller? Har noen av dere erfaring mrd slikt? Haaper paa svar, for det er vel kanskje best aa ta det rolig fram over?

Ha en fin kveld alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er ikke farlig. Og det er helt vanlig å få kynnere etterpå/underveis. Nå sier du ikke noe om hvor langt på vei du er..

Men sex kan være med på å sette igang fødsel om man er moden for det. Så er bare å hive seg rundt i sengevalsen. :)

Ha en fin kveld du også.

Skrevet

Takk for svar.. ja.. glemte å skrive det.. begynner i uke 28 nå :)

Skrevet

Ja klarer fint å ha sex, men stillingene er ikke så varierende for å si det sånn ;o)

Kynnere under/etter sex er normalt og ikke farlig.

Skrevet

Jeg hadde sex på onsdag, og da var jeg 39+3...

Skrevet

Så sprek vil jeg være når jeg er 39 uker også!!!

Hehe.

Kan fint ha sex enda. Men det er mindre variasjon på stillingene, lyssten er ikke som før og det er litt mer ork!

Er 30 + 1

Skrevet

Merker det er mer tungvint med sex nå ja.. Men det hadde gått veldig greit hadde det ikke vært for at jeg har NULL interesse for sex for tiden:(

Plagsomt for både meg og min stakkars mann.. (34 uker)

Skrevet

Er 39+1, og har ingen problemer med å ha sex. Enkelte stillinger er selvfølgelig mer kompliserte enn andre, men sofasex med jenta oppå kan anbefales:)

Kos dere nå, etter hva jeg skjønner kan det bli en stund til hvis fødselen er rett rundt hjørnet.

Lykke til!

Skrevet

Klarer fortsatt å ha sex, men lysten er det så som så med når dagen er preget av kvalme og halsbrann, Kjenner liksom at å humpe rundt i senga er noe som ikke frister så veldig ofte. Men en gang i uken blir det nå. Får holde det inntil videre =) Kynnere er ikke uvanlig ifm sex. Får masse kynnere etterpå, iblant i flere timer.

Forrige svangerskap hadde vi sex siste gang 2 dager før fødselen startet, og da var jeg 40+6.

Skrevet

Ja, klarer fint å ha sex, men er lei de samme stillingene, og at det ikke bare er å bytte fort og raskt mens vi holder på;(

Savner at han ligger oppå, det blir ikke det samme med pute under rompa.(Har STOR mage)

Er 32 uker nå da, så ikke så lenge igjen:)

Skrevet

Har mer sex nå, enn ellers (samme sist svangerskap :). Funker valdig bra, men får kraftigere orgasmer nå, slik at det er litt ubehagelig rett etter, når livmoren strammer seg slik. Vi må liksom ta en liten pause, slik at livmoren får slappet litt av igjen :)

Men utenom det, så går det veldig bra :o)

Det er ingen fare med dette, uten at du får store ubehag, og mye kynnere etterpå.

Skrevet

nei..:( Orker rett og slett ikke, vondt i hele kroppen,halsbrann og søvnløse netter..Syns synd på typen min, men gråter bare ved tanken...

Pleide ikke være sånn..

Skrevet

Det går vel på et vis, men jeg føler meg ikke akkurat spesielt sexy... Føler meg som en hvalross der jeg ligger; trenger jo nesten hjelp for å snu meg i senga;p

Men det er først de siste ukene at det har blitt så vanskelig, heldigvis. Er 39+0 nå.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hehe, må bare si meg enig! Vi _klarer_ å ha sex, men du verden for et styr! Humor er alfa og omega i forholdt til sex i disse tider, vi lo oss gjennom seansen i natt=D Kan ikke annet enn riste på hodet og flire når mannen må skyve meg rundt mens jeg pruster som en stranda hvalross....for ikke å snakke om når han forsiktig må innrømme at han har mistet følelsen i beina fordi jeg er så tung...hahaha!! Men med 3 dager til termin klarer man det meste som KAN sette i gang en fødsel=)

Skrevet

Ååå..Begynner å bli en stund siden sist nå...Har det sånn at jeg har lyst i uke dagene når sambo er på sitt trøtteste...hehehe...Såå...Ikke blitt noe på meg i det siste...

Men håper det snart tar seg opp igjen...Ønsker ikke å gå 4 mnd uten sex denne gangen også...Men nå når bekkenløsningen melder sinn ankomst så får vi se hva som skjer videre...Og magen har begynt å bli litt stor...

Men til spørsmålet ditt...Ikke farlig å ha sex..Tvert i mot, bare bra det..=o) Det at magen blir hard er nok kynnere som trår til...Ikke farlig..bare pass på at de ikke blir regelmessige=o)

Så bare kos i vei dere=oD--.--..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...