SusieQ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hvor tung kan barna være og fremdeles bruke søskensete?
Blå-Rosa+spire! Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Nå mener ikke jeg å ødelegge her altså, vil bare gi deg ett tips. Ei jeg kjenner hadde ett sånt til jenta si på nesten 2 år da hun fikk nestemann. Men hun kunne ikke slippe vogna for da tippa den forover... Men antall kg. vet jeg ikke, men hun endte opp med søskenvogn i stedet hun ja.
storbil Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Hei Enig med snart tobarnsmamma over her. Tyngde punktet på vogna blir feil i forhold til hva den er beregnet for. Du må virkelig holde i vognen hele tiden for at den ikke skal tippe. Jeg kjøpte søskenvogn og hadde en stund og nå bruker jeg stå brett. Det er mye bedre syns jeg. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå