Gå til innhold

Må vi bytte dato for bryllupet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor et godt stykke unna familien min, og fikk vite idag at antagelig ingen av mine tanter og onkler kan komme fordi de skal på ferie da hele gjengen. Og pappa kan heller ikke, fordi han skal på ferie sammen med sine søsken og feire 50 årsdagen til tanta mi. Vi gifter oss den 19.. Juli. Har ikke sendt ut invitasjoner enda, og er litt usikker på hva jeg skal gjøre? Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...er det mye som er planlagt og booket da? Visste de som ikke kan komme at bryllupet skulle stå den dagen?

Det blir mye arbeid for dere å begynne og avlyse ev. kirke o.l og finne ny dato. Hva om dere finner en ny dato og det ikke passer for noen andre da?

Det jeg vil frem til, tror jeg, er at om pappaen din og de andre ønsker sterkt nok å komme i bryllupet deres, kommer de (om de ikke har bestilt en tur til det fjerne østen som ikke kan avbestilles....)

Lykke til:)

Skrevet

Vi har bare bestilt kirke. Skal ha bryllupet i hagen til svigers, og svigerfar skal lage maten. Så det er ikke så mye som må avbestilles sånn sett. Blir så motløs, har hatt datoen i to år nå og plutselig har alle bestilt seg ferier i hist og pist.

Skrevet

Hvis alle har visst om datoen for bryllupet, synes jeg det er litt dårlig at de legger andre planer, det må jeg bare si...

Skjønner godt at du blir motløs, men hva sier faren din til at de har bestilt tur akkurat den datoen da?

Egentlig burde dere bare fortsette som planlagt, så får de som ønsker å dele den store dagen med dere, komme. Ønsker de det sterkt nok, kommer de. Det gjelder faren din også! Det er min mening....:)

Skrevet

Hvis dere sa til familien for to år siden at dere skulle gifte dere den 19 har de vel glemt det for lenge siden... Men har derestadig snakket om det - så burde de jo ha satt av datoen. Uansett, vet ikke hva slags forhold du har til din far, men hadde ikke faren min kunnet komme hadde jeg funnet en annen dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...