Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har en rødliten flekk påca 0,2mmi diameterpå ryggen. Den er helt flat og ikke blank.Mere matt i fargen.I følge samboerenmin har den vært der og sett likut lenge (flere mnd) Likner egentlig ikke på en føflekk Noen somhar aning om hva det kanvære??
grå :) Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 en blodutredelse? i så fall er det helt ufarlig
Joda, jeg vet best! Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Det er sikkert en cherryspot. Helt ufarlig.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 Har dulink til bildeav en sånn cherryspot?? Tror ikke det er blodutredelse for jeg kan kjenne at huden er litt anderledes der de er..........
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har flere sånne og om et år eller så vil du oppdage en av 3 ting; Den er der, helt uforandret. Den er blitt til en føflekk. Den er helt borte.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 Er din bittelitt sånn ruere enn huden ellers nårdu kjenner påden?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2008 Den er forresten ikke lik som de bittesmå rød nuppene som kan bli føflekker hvis det er de du mener tillab?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå