stratosen_er mamma_ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 er ikke helt meg selv om dagen og sliter litt med å orke å spå noen... gruer meg til jeg skal på UL på tirsdag men får jeg en lykkelig beskjed da så er jeg nok tilbake for fullt her... er bare at d er så mange av mine egne tanker og sånn i hodet mitt om dagen at jeg har nok med det.. men lover å komme sterkere tilbake... og d er ikke mening å vere sur, viss jeg har vært d i noen innlegg... Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Du skal nok se det går bra vennen!Ta vare på deg selv du!Lykk til.
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hei... Vil bare si at det faktisk er lov til å ha dårlige dager, så synes ikke du trenger å be om unnskyldning, eller ha dårlig samvittighet, for det! Alt går nok bra skal du se:o) Klem til deg:o)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Skjønner godt at du blir sliten av å spå det er jo mange som spør deg hele tiden, tenk på deg selv og ta det med ro:) Masse lykke til i morgen. Klem fra Meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå