Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regner med at du er stolt nå ja.. sønnen min lærte seg til å rulle fra rygg til mage i går, og jeg følte meg som verdens stolteste:)

Blir nok en del aktivitet i huset fremover nå.

Skrevet

så flink:) ja er herlig når de lærer noe nytt:) hehe ja nå blir det mye løping på meg:P

Skrevet

så flink han er - det var jo ganske tidlig - blir nok travlere dager for deg fremover nå ja;o)

Skrevet

takk:) ja han har vært tidlig ute med det meste han mr nekte å innse at han er baby;) hehe ja;)

Skrevet

stiligt!;-)

jenta mi krabba også fra hun var rett over 6mnd... og etter det har det vært fyllt kjør!! hehe;-) men kjekkere det enn at hun bare ligger der og er sint fordi hun kjeder seg og vil gjøre noe...noe som var tilfelle frem til hun satt selv ved 5,5mnd...

hun har liksom aldri vært baby hun heller.... alltid vært å voksen i kroppen...

nå er hun 8mnd.. og det er nok ikke lenge til hun går nå... hun står lenge uten støtte nå... så det spørs når hun våger å ta første skritt!

det er merkelig å treffe andre som er like gamle som våre... som kanskje ligge som "død sild" ennå i bagvognen...'mens jeg har min sittende i vanlig handlevogn... hehe;-) men det er jo ikke våre som er normale da;-)

Skrevet

Så flink jenta di er da:)

hehe ja er mye bedre, lucas kjeder seg fort han å men i dag var han riktig i storform og lo som bare det når han fikk til å krabbe:)

Så spennende, blir skikkeligs tort når hun tar sine første skritt:)

Enig i den du, hehe lucas sitter jo i trille vett så møtte vi ei på butikken, da var lucas bare rundt fem måneder gammel.. og hun bare så søt gutt bla bla bla hvor gammel er han.. så når jeg sa han var fem måneder ble hun helt rar i ansiktet hehe.. babyen hennes lå bare som ja en slapp sild i vogna:P

Skrevet

Så gøy! =) Kjempegøy med hver nye ting de mestrer =) Skjønner stoltheten din!!

Skrevet

Takk for det:) Ja er helt herlig, måtte både gråte og le på en gang når han krabbet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...