Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Må en veie seg hos JM? Skal til første time nå snart, og har komplekser mht vekt og slikt. Veide meg på første svangerskapskontroll hos legen min, og det gikk OK. Kjenner han jo tross alt, men er fjernt å skulle veie seg fremfor noen jeg ikke kjenner...hm....
Hera83 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg veier meg hjemme etter forslag fra legen min. Grunnen til det er at legen og jordmor har forskjellige vekter, derfor blir det ikke så nøyaktig.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hei Mali=) Det var lurt da=) Tror jeg skal foreslå dette for JM. To forskjellige vekter kan jo vise stor forskjell=) Hvordan gjorde du dette? fortalte du JM på første Jmkontroll at slik skulle du gjøre det? Sambo har null forståelse for at jeg ikke vil veie meg hos jm. Men, så har ikke han komplekser mht vekt heller da! Ellers er han veldig søt og forståelsesfull, men bare ikke på dette området. Driter i om han ikke er enig i at jeg ikke skal veie meg hos jm..
mie76 Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Det er viktig å følge med på vekten din underveis. Men om det er veldig vanskelig for deg, kan du sikkert veie deg hjemme, og kun opplyse om hva du har gått opp, ikke hvor mye du veier... Ellers er det jo greit å huske på at man SKAL gå opp når man er gravid :-) Selv gikk jeg opp 23 kilo sist, og gikk ned 28 mens jeg ammet... Mens man er gravid er jo egentlig den eneste gangen i livet man kan gå opp med god samvittighet ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 mie79=) Takk for svar=) ja, det er sant du sier. Nå skal en jo gå opp, og det er jeg klar over=) Har ikke spiseforstyrrelser el noe slikt, bare synes det er ubehagelig å " blotte" seg slik for fremmede. Ja, og så er sambo med.. Vi vet alt om hverandre, men likevel.. vekt.. liker det ikke.. har gått opp normalt mye i forhold til antall uker, og nyter den voksende magen=) så, er ikke det.. hehe.. =) Ja, greit å ha litt ekstra til ammingen=) Gleder meg til alt dette, jeg=)hehe=)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 man måå faktisk ikke veie seg overhode. Faktisk.. Men greit å gjøre det. Så gjør det hjemme eller hos noen kjente.HVis du ikke liker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå