Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Og det er vel UL terminen de går etter da? Har ikke fått UL før i uke 20, synes det er litt seint jeg. Hva mener dere? Grunnen til at det sannsynligvis blir planlagt KS denne gang, er at jeg fikk så stort barn første gang, og pga smalt bekken endte det etter maaaange timer i akutt KS. Er redd de skal beregne feil visst jeg kommer seint til UL...
Bobine Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Trodde det var vanligst å ha planlagt ks ca 3 uker før ul termin, jeg. Men det varierer vel litt. Ang ul: Det jeg finner av offentlig informasjon sier at man blir tilbudt rutine ul omkring uke 18, ikke mer spesifikt enn det. Men det virker som alt fra uke 16-20 er ganske vanlig. Det skal jo gå opp med timeplanen der de utfører ul også, derfor blir det forskyvet noe for de aller fleste.
Supertea Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg skal ha planlagt 10 dager før UL-termin.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde det en god uke før termin (SUS), så det er vel ulik praksis fra sykehus til sykehus. Hør med de, da vel.
lotta72 har fått Anders Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Jeg skal ta ks onsdag 16 januar, og har termin torsdag 24 januar. Dvs 8 dager før. Fikk muntlig beskjed om 11 januar, men pga kapasitet måtte de flytte datoen. Dette er vel nærme, så jeg må ringe fastende i morgen tidlig for å høre om noen som har planlagt ks har startet av seg selv slik at det er en åpning til å ta meg. Det samme må jeg gjøre tirsdag morgen. Om ikke får jeg alt iallefall ks onsdag. Dette er Fredrikstad sykehus.
Snupsipus Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Jeg skal ha planlagt ks, og har i løpet av svangerskapet snakket med 3 forskjellige leger på samme sykehus om akkurat dette. 1. lege sa 1-2 uker, 2. lege sa ca 1 uke og lege nr. 3 sa 3-4 dager før termin...... Så spenningen var stor da jeg åpnet brevet fra sykehusest på fredag.... Og det ble 12 dager før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå