Gå til innhold

noe som gidder å ta en tur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stekt indrefilet av svin, lagd hasselbakte poteter - så ringte faenskapet jeg deler postkasse med og kunne fortelle han var veldig forsinket.. (Skal motvillig innrømme det IKKE var hans skyld, da..)

men nå sitter jeg her, med to smågutter som spiser bittelitt, en del til meg - og både mat og hjerterom til et par - tre av dere:-)

kjapp på!!

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Iler av gårde, samboeren er på revejakt-

Hvis resten av maten din er så god som oppskriften på kyllingfile med blåmuggostsaus så kommer jeg som et olja lyn.

Gjest irismor
Skrevet

Vi har vel den kyllingsaken annen hver uke. Den er så sinnsyk god at den er nesten bedre en sex. *smiler*

Har gjort noen modefiseringer men bunnoppskriften er din.

Tror du har skylda for de 2 kiloene som har kommet snikendes.

Har brokkolie biter og skivet champignoner sammen med kyllingen i den ildfasteformen, og så heller vi sausen over som det skal. Og rett i ovnen. Blir så god smak på soppen og brokkolien.

Snuppa på 20 mnd elsker den =)

Skrevet

Hørrest godt ut.

Skrevet

skjær 4-6 kyllingfileeter i biter (first price duger leenge - billige er de og..hehe)

salt og pepper, pluss noen hakkete hvitløksbåter stekes, hell over i ildfast form

hell fløte over i panna, la dette kokes. ha så oppi 2 dl craime fraich

smuldre inn 75 gram norzolaost (jeg dobler ofte denne... - da baller det ofte på seg med litt ekstra craime også..)

ha i en eller to terninger hønsebuljong

kok og rør til osten er helt smeltet, hell på soyasaus - bare en lliten dæsj. Sleng så dette over kyllingene....

stekes 200 grader 20 min

serveres med det du måtte ønske, men hvitløksbaggiser er et must..hehe

OG; ikke si du ikke liker norzolaost, ( for det gjør ikke jeg )- men oppi her smaker'n digg

Skrevet

hehe høres bra ut med endringene dine..

jeg har ofte servert den med brokkoli ved siden av, jeg:-)

Gjest irismor
Skrevet

Samme oppskrift men byttet ut norzolaosten med blue castello. Og bruker ca 2 ss flytende kyllingbuljong.

Lag, spis og nytc",)

Gjest irismor
Skrevet

Sausen setter så god smak på brokkolien og soppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...