Noensomvetmontro Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Vi skal reise i slutten av mai. Vi er to voksne og to barn som da vil være 2 år og 5 år. Har vært på Kreta, Korfu, Santorini og Naxos, og vi vil ha noe annet denne gangen.
Frk. V *juli-11* Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Har ikke vært der, men Kefalonia ser himmelsk ut! Ellers så har jeg vært på Rhodos, Kos og Zakynthos.. Helt greie øyer det, men det var uten barn da..
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Hadde styrt unna partyøya Zakynthos -ikke er den særlig fin heller..Siden dere skal reise litt utenom sesongen vil jeg anbefale Antiparos eller Samos (Pythagorion). Barnevennlige og koselige øyer. Ellers er Chios, Lesvos og Skiathos fine øyer.
prinsessemor123 Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 jeg ville droppet skopelos. Litt kjedelig øy. Hvertfall hvis dere skal bo i nærheten av sentrum er det et stykke til stranden. Anbefaler mye heller Skiathos.
bente69;) Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Laganas stranda på Zakynthos er jo nesten uslåelig, kjempefin:) Det som er dårlig der er boalternativer, ingen brukbare to romms som vi vil ha. Om du bor i området rundt Karras, ned mot stranda (se på Apollo.no) så er det ikke så alt for mye trafikk og støy (styr unna hovedveien) Her hadde vi det kjempe flott i september 05, snuppa var da 16 mnd, Skiathos by har også en flott strand, Megaliamos eller noe...hehe Samme problem her som på Zakynthos, få bra 2 romms. Men byen og stranda er kjempekorslig:)) Vi har kost oss noe veldig på begge disse to stedene:)) Både liten og stor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå