Meg og gutten min Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 nå har jeg virkelig dårlig samvittighet for lille gull i mage ... dette svangerskapet har jeg nesten ikke beveget på meg, ikke spist noe spesielt sunt, spist masse godis og ikke tatt noen form for vitaminer annet enn folsyre fram til jeg var 3 måneder på vei! nå kjenner jeg at jeg har skikkelig dårlig samvittighet. fler som føler det slik?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Barent ditt er sikker vel så friskt som en som har fulgt alle bokas regler!! Prøv og ikke tenk så mye på det.....
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Tror det er helt normalt å tenke litt slik på slutten av svangerskapet. Da går man gjennom alt hva man har gjort/ikke gjort, og så lurer man bare på om man har gjort sitt beste... Jeg tenkte slik forrige gang, men må vel innrømme at jeg ikke tenker så mye på det denne gangen. Jeg har vært flink til noe, slapp til annet... Vel, man må bare håpe at det kommer en frisk baby )
baby 07.02. Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har heller ikke tatt noen vit anna enn di tre føsrte mnd. Kegen min sa at det ikke var nødvendig hvis en har et normalt godt kosthold. Babyen får det han/hun skal ha uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå