Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Har 3 uker igjen, men er så møkka lei. Tanken på å kanskje gå 5 uker til er helt deprimerende. Hjelp meg, jeg blir gal!
Labambie Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Signerer denne jeg,kjære anonym... Jeg begynner bli gal her.. Har fått beskjed om å røre minst mulig på meg grunnet svangerskapsforgiftning, helst holde senga. Og jeg har 4 uker igjen! Så lenge orker jeg virkelig ikke tanken på å gå... NEI!! Min farmor sa til meg at jeg ikke kom til å gå mer enn 2 uker til... Hehe! Så for meg,er hennes ord mer verdt enn alle jordmødre og leger akkurat nå.. Skal vi starte en klubb? Kan kalle oss "skrulleklubben; føde NÅ" eller noe i den duren? Hehe!
xToyax Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Melder meg på Har igjen 15 dager til termin, og syns også det er deprimerende å tenke at det kan gå 4 uker.. Huff.. Prøvd meg fram med alle mulige kjerringråd som fins, men neeeida.. Her skjer det ikkeno ihvertfall.. Men ikke for det.. Jeg er jo lykkelig for at jeg har kommet så langt å..
Tresnartfire Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Melder meg lett inn i skrulleklubben; føde NÅ!! =)
baby 07.02. Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Ja melder meg inn jeg og! har 16 dager til temin, alt er vond og vanskelig. Sover dårlig,tung i pusten, vondt i hoftene og synen litt synn i meg selv. Men så får jeg dårlig samvittighet å..... For det er jo bedre for babyn så lenge den får være der inne!!! Så jeg er nok littego når jeg klager sånn....
gulda Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Vil også føde nå! 10 dager igjen til temin, men prøver å innstille meg på at det faktisk kan gå 24 dager før jeg må bli satt i gang. Fikk mensensmerter i stad i tre tak, men så var det ikke mer. Blir jo spinnvill i hodet når slik skjer! Men må vel innse at jeg bare få vente videre )
mæjah Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 jeg melder meg på her jeg også! er 8 dager over!!!! fan så lei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå