Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei.. har fått vite at jeg er moden og har 2 cm åpning.. Men ingen tegn til rier enda.. :-| er det farlig å ha sex da for barnet? eller gjør det ingenting??? Hilsen en spent ventende mamma:-D
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 hvordan har du fått vite at du har åpning og er moden? tror ikke det er farlig å ha sex, de sier jo du kan ha sex frem til fødselen.. og mange har jo åpning i flere uker:) hvor langt er du på vei?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hatt dette i 14 dager jeg ;(
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 jeg har vært innlagt på sykehuset pga sterke kynnere i magen, har en form for svangerskapsforgiftning også, men ikke en alvorlig en.. De strippet meg på fredag, og da gikk slimproppen også fant legen ut at jeg hadde to cm åpning.. er i dag 38 + 5..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 er det farlig å ha sex med 2 cmåpning????
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Da jordmor sjekket meg på overtid sist, hadde jeg 1 cm åpning og var moden, og hun ba meg gå hjem og ha sex Dagen etter startet fødselen
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 oki..slimproppen min gikk også når jeg fikk vite at jeg hadde to cm åpning... er i dag 38+6 dager på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå